Aras Kargo'nun Darıca'daki bir müşterisine ürün teslimi ile ilgili 26 Mayıs 2020 tarihinde yapmış olduğumuz bir haberde dile getirilen sorun çözüldü. Haberden sonra harekete geçen ARAS KARGO Kurumsal İletişim Müdürlüğü, haberde bahsedilen sorunun kesinlikle kabul edilemeyeceğini ifade etti. Olaydan kısa bir süre sonra ilgili şube müdürlükleriyle diyaloğa geçilmesinden sonra ürün müşteriye adresinde teslim edildi. Konuyla ilgili olarak konuşan müşteri 'Aras Kargo Kurumsal İletişim Müdürlüğü başta olmak üzere emeği geçen tüm yetkililere duyarlılıklarından ötürü teşekkür ederim' diye konuştu.
'SLOGANIMIZ 'ÖNEM TAŞIR''
Yetkililer, bu tür olumsuzlukların koronavirüs salgını nedeniyle son dönemde işyükü artan personelin bazılarının işyükü ve stresinden kaynalanmış olabileceğine dikkat çekerken ancak yine de bu türden olumsuzluğun kesinlikle kabul edilemeyeceği ifade edildi. Şirket sloganının 'önem taşır' olduğuna dikkat çeken ARAS KARGO yetkilileri ürünlerin ilgili adreslere zamanında ve güvenli teslimi için maksimum gayretin gösterileceğinin de altını çizdi.